همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

 بنام  خدا .دیروز ظهر بود که یه قرارداد بستم واسه نوشتن پایان نامه یعنی اینکه واسه یه نفر پایان نامه بنویسم . دویست و پنجاه هزار تومن گذاشت تو پاکت منم سر صبحی با خودم بردم بیرون با پیک موتوری هم رفتم همونجا از جیبم افتاده اینم خبر خوب امروز و اما خبر دیگه اینه که الحمد لله وضع روحی ام داره (ماشا الله )بهتر میشه . 

هر کی پیدا کرد یه پول یا مفت و البته حرام رو به جیب زد و مرا در اندوهی بیکرانه باقی گذاشت هر چند میگن سرت سلامت باشه ....!!!! 

 

قبلش خدا گواهه خواب دیدم سه تا تراول ۱۰۰ هزار تومنیه که صفراشو سوراخ کردن و من تو خواب به این نتیجه رسیدم که نمیتونم ازش استفاده کنم  البته تراولای من پنجاهی بودن . اینم تعبیر رویای من !!!

امروز که محتاج تو ام ......؟

سلام بر همه دوستان .حقیقتا چند روز بود مشکل داشتم . هنوز هم شبا با قرص خواب می خوابم . کلونازپام ..... دیشب ساعت سه نصف شب بود دیدم کلونازپام اثر نداره لورازپام گرفتم قرص خفنگی بود زود خوابم برد .

امیدوارم برگردم به اون روزایی که راحت بودم و قرص اعصاب نمیخوردم . الان از سرترالین دارم استفاده میکنم . بالاخره تجویز پزشک بود منم عمل کردم و ماشا الله بهترم ولی هنوز یه چیزایی از درون آزارم میده . امیدوارم هر چه زودتر خدا شفام بده تا بتونم درسامو بهتر از قبل بخونم .