همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

کیا امنیت سیستم میخوان؟

 

  

این تصویر گوگوری مگوری که مشاهده میفرمایین . یک نرم افزار بسیار باحال و خوب با  

قابلیت های باورنکردنی در حذف تروجانها . فایلهای مخرب و کرم های اینترنتی میباشد که بنده بصورت کاربردی و عملی خواص اونو مشاهده کردم و استفاده از اونرو در کنار آنتی ویروس خوبی مثل nod32توصیه میکنم. بالاخص اگر میخواهید از دست فایل مخربی مثل sv chost.exeکه یک نوعش باعث قطع اتصال شما از اینترنت میشه و یک نوعش باعث میشه که سی پی یو 100 درصد یوزیجش کار کنه و باعث بشه کار سیستمتون مختل بشه راحت شین. البته ناگفته نمونه sv chostیکی از برنامه های خود ویندوزه که فایلهای مخرب یا خودشونو به این شکل وارد ویندوزتون میکنن و یا اصل برنامتونو مورد هدف قرار میدن. و خیلی جالب تر اینکه nod32در مقابل فایل های گفته شده سوسکی بیش نیست و نمیتونه فایل را بطور کامل نابود کنه ولی حاجی تون تروجان ریموور با سه سوت این فایلها رو نابود میکنه.

بفرض اینکه سیستمتون هم آلوده نباشه میتونید برای همیشه با امکانات خوب این نرم افزار از امنیت ویندوزتون خاطر جمع بشید.البته pandaهم حتی نسخه های قدیمیش عالیه اما سرعت سیستم رو حسابی مختل میکنه . من امتحان کردم .

 تروجان ریموور با سه سوت اینگونه  فایلا را از بین میبره که حالشو ببرین و ما را هم دعا کنید. البته من تجربی اینو یاد گرفتم ان شاالله دوستایی که کامپیوتر خوندن اغلاط احتمالی منو تصحیح میکنن.

و حالا جونم براتون بگه که این نرم افزار ورژن جدیدش دنگ و فنگ های فراوانی داره و بنده خواب را بر چشم خویش حرام کردم و از هفت هشت جا اکانت دانلودمو تو سطل آشغال ریختم تا بالاخره نسخه اصلی و کرک خوبشو گیر اوردم . باور کنین شاید 4 ساعت پشت سیستم بودم تا بالاخره اجرا شد. 3 تا کرک رو امتحان کردم کار نکردن. سریال نرم افزار و برگردوندن تاریخ سیستم که در بعضی سایتا هم نوشتن پشیزی ارزش نداشت . فقط اینکاری که من میگم انجام بدین. فایلای گرانبهایی !!! که واسه دانلود میذارم دو فایل هستن که شامل set upاصلی نرم افزار در فایل زیپ شده و فایل rar کرک هستش. 

 مرحله اول :بعد از un zipکردن فایل زیپ شده ، ست آپ  برنامه با نام: trj set up682   که یک فایل اجرایی exe هست نمایش داده میشه

که باید اجراش کنین و نرم افزار رو  نصب کنین و بعد از نصب برنامه رو ببندین.  

مرحله دوم: سپس پسوندrarرو  از حالت فشرده خارج کنین : این فایل پدید میاد: 

         اجراش کنید:   و بعد ازتون میخواد که دکمه ای رو برای تایید فشار بدین. بعدش یه فایل عین فایل برنامه اصلی ایجاد میشه و فایلی که تصویرشو گذاشتم از بین میره و یه آیکون مثل آیکون برنامه میاد که روی اون کلیک میکنید

و از برنامه لذت میبرید. یادتون باشه که فقط از برنامه بدست آمده کرک که ایجادش کردین استفاده کنید و دیگه روی برنامه اصلی کلیک نکنید(البته مشکلی پیش نمیاره فقط اجرا نمیشه). هر وقتم خواستید چیزی رو scanکنید برنامه  کرک رو باز کنید و اسکنش کنید و از راست کلیک کردن و گزینه اسکن  استفاده نکنید که فایده نداره. ضمنا با هر بار بالا اومدن ویندوز برنامه تمام سیستم شما رو از انواع تروجانها و فایلهای مخرب اسکن میکنه و اگه موردی ببینه هشدار میده و اگه خدای ناکرده موردی مشاهده کنه بعد از اسکن اولیه بازم نسخه کرک ایجادشده رو باز اسکن رو اجرا میکنین و پس از اعلام مشکل دار بودن فایل توسط برنامه روی حذف کلیک میکنید. فکر میکنم توضیحات کامل و گویا باشه. راحت . اینم دانلود تروجان ریموور Trojan remover v 6.8.2   صد درصد100% تست شده و مورد تایید. با حجم تقریبی12 مگا بایت .دانلود فایل rarکرک نرم افزار. در آپدیت برنامه هم تا وقتی که سایتش ورژن جدید رو نذاشته میتونید data base برنامه رو به روز رسانی کنید. خود برنامه رو آپدیت نکنید بلکه دیتا بیسشو آپدیت کنید. نظر یادتون نره.

کسی این روزها در فکر ما نیست ... خدا لعنت کند این روزها را

سلام دوستان .... 

حالتون چطوره ... شاید تشبیهم خنده دار باشه ولی حسم شبیه  آبستنیه ... آبستنی حوادثی که شاید در کنترلمان نباشند.گاهی ویار شعر دارم و گاهی اعصابم را بالا میآرم و اطرافیانمو اذیت میکنم ... 

میدونم که خدا انسان را در سختی خلق کرده ولی خودش هم به این اذعان کرده که انسان از عجله آفریده شده . 

و حقیقت اینه که به بعضی ها جام بلای بیشتری داده شده و اینجا انسان معنی اینکه دنیا زندان مومن است (الدنیا سجن المومن ) رو بیشتر درک میکنه . 

البته من غلط میکنم که از دوست شکایت کنم .... مگر نمیگیم هر چه از دوست رسد نیکوست؟ 

و صد البته تلاشم رو میکنم تا شرایط نا مناسب فعلی رو تغییر بدم...(لیس للانسان الا ماسعی)... بله :سعی نکردن و سعی کردن مساله این است.ما بیشتر از سعی خود و حداکثر همه سعی مان کاری نمیتونیم انجام بدیم. نتیجه رو دوست رقم میزنه... خواه شکر باشد خواه شوکران باشد .  بر هر دو شاکریم. بالاخره این اعتقاد منه و بی اعتقادان هم برای خودشون هر چی میگن بگن. چاردیواری اختیاریه.....راستی قرار شد بگین فایل صوتی -تصویری چی میخواین تا برای دانلود بزارم .یک کار بسیار زیبا از بیژن بیژنی ... بیا بیا دلدار من رو برای دانلود گذاشتم : دانلود نکنی پشیمونی بدنبال خواهد داشت..!!   

                    

 این لینک کل دیوان شمسه.....دیوان شمس (غزلیات)  (بیا بیا دلدار من دلدار من درآ درآ در کار من در کار من)از مولوی


بیا بیا دلدار من دلدار من درآ درآ در کار من در کار منتویی تویی گلزار من گلزار من بگو بگو اسرار من اسرار من
بیا بیا درویش من درویش من مرو مرو از پیش من از پیش منتویی تویی هم کیش من هم کیش من تویی تویی هم خویش من هم خویش من
هر جا روم با من روی با من روی هر منزلی محرم شوی محرم شویروز و شبم مونس تویی مونس تویی دام مرا خوش آهوی خوش آهوی
ای شمع من بس روشنی بس روشنی در خانه‌ام چون روزنی چون روزنیتیر بلا چون دررسد چون دررسد هم اسپری هم جوشنی هم جوشنی
صبر مرا برهم زدی برهم زدی عقل مرا رهزن شدی رهزن شدیدل را کجا پنهان کنم در دلبری تو بی‌حدی تو بی‌حدی
ای فخر من سلطان من سلطان من فرمان ده و خاقان من خاقان منچون سوی من میلی کنی میلی کنی روشن شود چشمان من چشمان من
هر جا تویی جنت بود جنت بود هر جا روی رحمت بود رحمت بودچون سایه‌ها در چاشتگه فتح و ظفر پیشت دود پیشت دود
فضل خدا همراه تو همراه تو امن و امان خرگاه تو خرگاه توبخشایش و حفظ خدا حفظ خدا پیوسته در درگاه تو درگاه تو

دانلود تصنیف بیا بیا دلدار من با صدای زیبای بیژن بیژنی.

مثل اخوانیه.... به باران و احسان برات پور

(احسان) سلام آمده ام گفتگو کنم ...

من غیر شعر هیچ ندارم که رو کنم

وقت نماز میرسد این ابر ها کم است... ...
باید ز چشم خویش ببارم -وضو کنم
شاید خدا نخواست به جایی دگر روم
در بسته است تا که فقط رو به او کنم...
تکثیر میشود نفسم ..روبروی مرگ
آیینه شاهد است.. اگر  روبرو کنم...

تلخی ز روزگار اگر میرسد چه باک؟.....

تا واجب است تلخی می در سبو کنم.....
من شاعری بدم که به من خوب نآمده است
اشعار خوب بهر شما آرزو کنم...
ماه صیام آمده قرآن بهاری است
گل داده است عطر خدایی .. که  بو کنم
گل میشود بنام خدا سیم خاردار....
در زیر تیغ رو به همان سمت و سوکنم
وقتی نفس میان گلو گیر میکند...
من از هوای دوست نفس در گلو کنم.

در رگم جای خون جنون جاری است / آتش از چشم های خون جاری است

سلام ... امان از مهمون ناخوانده ... سحرم خونمون موندن ... درسم دارم و اصلا حوصلشونو ندارم...

دیروز 5 ساعت درس خوندم و میدونم کم بوده ... باید فردا بیشترش کنم . این ماه رمضونو ان شا الله خوب درس میخونم. جلسات شعرم که تعطیله .... نمیدونم چرا بچه های شاعر ماه رمضون همت ندارن . یا حق

در ماه مبارک همه خفتند.... غیر از من بیچاره که بیدار......

استاد فسیل گوید : ایراد بیت بالا این است که مصراع دیّم  فعل را فاقد بود و این کار ادبیات را نشاید.

نیز گوید دیگر اشکال این بود که از منظر نقد اخلاقی بد است که در ماه مبارک همه را خواب پنداریم و خود را بیدار....

بنده عرض کردم استاذنا الکبیر...در محاورات و غیر محاورات روزانه نیز بلا قرینه افعال از کلام حذف میشود ... -زبانشناسان این را میپذیرند چون با حقیقت زبان سروکار دارند ... نه اینکه تجویزا بگوییم چه چیز باید باشد یا نباشد- ثانیا اگر حضرت اشرف دندان به جگرمیداشتید که بنده خدا شاعر بیت دیگر را هم میخواند ... ای بسا پی میبردید که بیت موقوف المعانی است . ثالثا اگر خواب روزه دار را عبادت بدانیم (که میدانیم )ایرادی که وارد شده مندفع است و صد البته که نظم است . 

استاد فسیل


زولبیا

بنام زلالترین وجود

یادش بخیر ... ماه رمضون سال87 .. شبا با یکی از دوستان میرفتیم حرم . شب یه شعر میگفتم سیمای خراسان شعر شب قبلمو پخش میکرد گوش میکردم . سحری میخوردم و بازم شب بعد به همین ترتیب بماند اینکه کلا برنامه زلال سحر در سال 88 بخش ادبی رو حذف کرد. که اینرو بنده تلفنی 2 بار اعتراض کردم که ترتیب اثر ندادن. این یکی از کارای همون زمانه تقدیمش میکنم به عمو رمضون:

با پای دل بیار ، بیا ، چشم تر بیار

وقت دعا رسیده کمی بال و پر بیار

نفست بت است، با تو نفس میکشد اگر

از او خلیل وار حذر کن ، تبر بیار

چنگی بدل نمیزند آهنگ خویشتن

از گوشه های یارب و یارب خبر بیار

حالا وضو بساز که زمزم شده است اشک

در جام ماه نور <<زلال سحر>> بیار

سوم شخص حاضر….

 بنام او.

الو.آهای انسان!!

الوسلام با توام نه شما، همون تو،نه دکتر، نه پروفسور،نه سردار نه مدیرکل نه وزیر نه وکیل نه تاجر و بازاری  نه نه، همون انسان.

سلام علیکم. حالت چطوره ؟چیکارا میکنی؟ از اینکه مثل سیب زمینی به زمین چسبیدی چه حسی داری؟؟؟

تا حالا به پریدن فکر کردی؟

هواپیما رونمیگم خودتو میگم ....خیلی حال میکنی ها؟

چیه تابستونا کولر داری زمستونا بخاری؟

دیگه بجای اسب و الاغ  سوار بنز میشی؟

وای انسان . هیچ فکر کردی توهمه چیزایی که واسه آسایشت داری میتونستی همنوعاتوشریک کنی؟

میدونی اگه با همنوعات جمع  میشدین وهمدیگروتحمل میکردین مشکلات کمتری داشتین وشیطون هم باید میرفت بزشو میچروند؟

دارم فکر میکنم به کی رفتی////؟

بابات که آدم خوبی بود یه خطا کرد پشیمون شد وتوبه کرد .تو، به کی رفتی؟حالا زندگیت اینجور . باشه مردنوچیکار میکنی؟

چیه؟ زبونموگاز بگیرم؟

باشه چشم  می دونی کی پشت خطّه ؟

خدا میگه هر وقت تونستی نمیری من قبولت دارم. خوب زنده بمون راست میگه.چیه

  میگی مرگ طبیعیه؟

ببینم اصلا خدارو قبول داری ؟

شک داری . الوچرا جواب نمیدی ؟

چه جوری اومدی دنیا .از مامان و بابا اونا از کجا . از مامان و بابا …… این که تسلسل شد.سر سلسله کی بود ؟

تصادفی و یهویی بود؟خوب دیوونه اگه یهو زد و همینجور اتفاقی یه دنیای دیگه ای هم بود که گاوت هفت قلو زاییده!!!

چه خاکی تو سرت میریزی؟

خاک رس؟

میخندی؟ باشه بخدا اون زمان خاکم  نداری. پس لااقل تا خاک داری یه خاکی به سرت بریز اصلا به خودت نگاه کردی؟ پاشوجون من خودتوتوی آیینه نگاه کن . ببین چقدر عوض شدی . به فرشته ها  حق نمیدی که به خلقتت اعتراض کرده باشن .

به خودت نگاه کن عجیب نیست برات ؟ میدونی اگه تو بیشتر اعضا و جوارحت یه ضعف کوچیک بود زندگیت چی میشد؟

 

 میخوای گوشی رو بدم خدا خودش باهات صحبت کنه ؟..گوشی:

وفی الارض آیات للموقنین و فی انفسکم افلا تبصرون؟؟؟؟

 

در زمین نشانه هایی برای موقنین (جویندگان یقین )هست و در خودتان آیا نمیبینید؟؟؟

تا درود دیگر ..

تراوشات ذهنی ،امپرسیونی در دقایق .... کتابخونه.......

 

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش......

بنام آنکه بی نامش همه چیز ابتر است

سلام دوستان و همراهان اعم از نظر بده و نظر نده!!!

درود بی کران بر شما.

داشتم سرگذشت خودمو مینوشتم.منطبق بر سریال لاست برگردم به روزهای نوجوانی(در چنبره ی یک برش از زندگی)

خیلی اهل تفریح و گردش بودم .و در ارتباط گیری با هیچ کس ابایی نداشتم . به خودم میگفتم با همه رفاقت کن اما از همه اخلاق و رفتار نگیر از خوبا بگیر . خوب این اشتباه بود .

اگه یه مشکل کوچیک تو زندگی ام پیش می اومد به زمین و زمان دری وری میگفتم و برام خیلی سخت بود.

اون دوستام هم نوعا در این قضیه با من (من اون زمانی )مشترک بودن و اونا هم آدمای کم تحمّلی بودن.

البته  وجوه افتراق و فرقهای زیادی با هم داشتیم. یادم میآد تو یه اردو که با هم رفته بودیم بیرون فقط من و یکی دیگه از دوستام اعتقاد داشتیم ادرار نجسّه و اونا به این چیز ها اهمّیّت نمیدادن. یادمه به یکیشون گفتم که واسه فلان کار از کجا آب ببریم با تعجّب نگاه کردو گفت :بابا برو همین نزدیکیا یه اشکی بریز دیگه!!!

منم گفتم بابا درست ولی این اشکی که شما میگی ادراره و نجس!! ببخشید ناچارم که حقایق رو اون طور که بوده بنویسم.

کلا احساس میکنم رابطه اونا با خداوند خیلی رابطه ضعیفی بود . اینو نمیگم که بگم ما کارمون خیلی درسته ولی از قماش اونا محسوب نمیشدیم. و حالا چطور شد که اینطور شد  یعنی با این دوستان رفاقت کردم .... سال 79 بود و پدرم که دیابت داشت مریضی اش در آستانه اوجگیری بود.یک روز رفتم کتابفروشی آقا رضا و با یک آقا رضای دیگه که از مشتری های ایشون(کتابفروش)بود

آشنا شدم. آقا رضای مشتری کتاب، خیلی عاشق  کتاب بود و چون کارمند بود (رده خوب) پول خوبی هم برای کتاب میداد .....همه چیزها از سفارش اون کتاب شروع شد...... (لاستی عمل کردم)... دوستانی که علاقه مندند خاطرات بسیار مهم من که آموزنده است

بخونند از مطلب پست اول شروع کنند.یعنی از مطلب>  صبر باید که صبر میرزمد... اون مطلب پست اول و مطلب حاضر سرگذشت منه.زیاد و قت گیر نیست و بیاری خدا در ارسال بعدی سرگذشت رو تموم میکنم و متوجه اهمیتش میشید.


قند قاتل:

این شعر آزاد رو (سپید غلط مصطلحه چنانکه به این مطلب رضا براهنی اشاره کرده) به پدرم تقدیم میکنم روحش بلند:

آنگاه که باغبان ...

هوس تاکهای باغچه را هرس میکرد

و دستان زمستان پیر میلرزید....

پدر مریض شد... کم کم اشکها مان قندیل میبست

و زمستان در هر پنجره ای رو به آتش

زوزه میکشید....

هوا کهنه بود...

مادر خفقان میخورد... باور نمیکرد تا

گرمی تابستان به <<داغ>> برسیم.....

پدر وقتی مرد

خونش شکرک زده بود ...

و در مراسمش

قند ها از خجالت آب شدند....

آری نوشتم و گریستم . تا درود دیگر......