همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

همداستان - چگونه آدمی همانگونه میشود که هست!

تو عمری با سکوت خود مرا آزار می دادی ، صدایت میزنم حالا برای مردم آزاری :رجا

کسی این روزها در فکر ما نیست ... خدا لعنت کند این روزها را

سلام دوستان .... 

حالتون چطوره ... شاید تشبیهم خنده دار باشه ولی حسم شبیه  آبستنیه ... آبستنی حوادثی که شاید در کنترلمان نباشند.گاهی ویار شعر دارم و گاهی اعصابم را بالا میآرم و اطرافیانمو اذیت میکنم ... 

میدونم که خدا انسان را در سختی خلق کرده ولی خودش هم به این اذعان کرده که انسان از عجله آفریده شده . 

و حقیقت اینه که به بعضی ها جام بلای بیشتری داده شده و اینجا انسان معنی اینکه دنیا زندان مومن است (الدنیا سجن المومن ) رو بیشتر درک میکنه . 

البته من غلط میکنم که از دوست شکایت کنم .... مگر نمیگیم هر چه از دوست رسد نیکوست؟ 

و صد البته تلاشم رو میکنم تا شرایط نا مناسب فعلی رو تغییر بدم...(لیس للانسان الا ماسعی)... بله :سعی نکردن و سعی کردن مساله این است.ما بیشتر از سعی خود و حداکثر همه سعی مان کاری نمیتونیم انجام بدیم. نتیجه رو دوست رقم میزنه... خواه شکر باشد خواه شوکران باشد .  بر هر دو شاکریم. بالاخره این اعتقاد منه و بی اعتقادان هم برای خودشون هر چی میگن بگن. چاردیواری اختیاریه.....راستی قرار شد بگین فایل صوتی -تصویری چی میخواین تا برای دانلود بزارم .یک کار بسیار زیبا از بیژن بیژنی ... بیا بیا دلدار من رو برای دانلود گذاشتم : دانلود نکنی پشیمونی بدنبال خواهد داشت..!!   

                    

 این لینک کل دیوان شمسه.....دیوان شمس (غزلیات)  (بیا بیا دلدار من دلدار من درآ درآ در کار من در کار من)از مولوی


بیا بیا دلدار من دلدار من درآ درآ در کار من در کار منتویی تویی گلزار من گلزار من بگو بگو اسرار من اسرار من
بیا بیا درویش من درویش من مرو مرو از پیش من از پیش منتویی تویی هم کیش من هم کیش من تویی تویی هم خویش من هم خویش من
هر جا روم با من روی با من روی هر منزلی محرم شوی محرم شویروز و شبم مونس تویی مونس تویی دام مرا خوش آهوی خوش آهوی
ای شمع من بس روشنی بس روشنی در خانه‌ام چون روزنی چون روزنیتیر بلا چون دررسد چون دررسد هم اسپری هم جوشنی هم جوشنی
صبر مرا برهم زدی برهم زدی عقل مرا رهزن شدی رهزن شدیدل را کجا پنهان کنم در دلبری تو بی‌حدی تو بی‌حدی
ای فخر من سلطان من سلطان من فرمان ده و خاقان من خاقان منچون سوی من میلی کنی میلی کنی روشن شود چشمان من چشمان من
هر جا تویی جنت بود جنت بود هر جا روی رحمت بود رحمت بودچون سایه‌ها در چاشتگه فتح و ظفر پیشت دود پیشت دود
فضل خدا همراه تو همراه تو امن و امان خرگاه تو خرگاه توبخشایش و حفظ خدا حفظ خدا پیوسته در درگاه تو درگاه تو

دانلود تصنیف بیا بیا دلدار من با صدای زیبای بیژن بیژنی.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد